خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا در گرگان:
فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا اقتدار و آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را خاری در چشم دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۷۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، امیر سرتیپ رضا آذریان صبح یکشنبه در همایش میثاق با ولایت طرح امام حسین (ع) در تالار نور قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 گرگان در جمع فرماندهان و کارکنان نمونه گفت: اقتدار، عظمت، قدرت بازدارندگی ارتش ایران در منطقه و فرامنطقه مثال زدنی است و برای هرگونه ماموریت در اوج آمادگی قرار دارد.
امیر آذریان با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم اظهار کرد: ایران کشور ما و تمام نقاط آن متعلق به همه است، هر جا که نیاز باشد ارتش با آمادگی کامل در آنجا حاضر و با توجه به تجهیز چندین تیپ متحرک مستقل در کمترین زمان جابجا و مستقر می شود.
وی با اشاره به اقتدار و آمادگی ارتش کشور تصریح کرد: امروزارتش آنقدر مقتدر و مجهز است که آمادگی آن خاری در چشم دشمنان شده است.
وی خاطرنشان کرد: باید آماده باشیم و روی پای خود بایستیم، ایران را بسازیم فراتر از انتظار و باید اقتدار ایران را بخواهیم و در راه آن تلاش و تفکرات انقلاب اسلامی، راه شهیدان و راه عزت را دنبال کنیم و بدانیم غفلت مایه ذلت است که این پدیده باید از ارتش دور شود.
فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا به اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس اوج تبلور غیرت زنان و مردان ولایتمدار کشور عزیزمان است و باید از این دوران درس بگیریم.
امیر آذریان افزود: باید تجربیات آن دوران و مفاخر به دست آمده برای جوانان تبیین و گسترش دهیم و اکنون که در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم با استفاده از نخبگان و جوانان زمینه شکوفایی آنان را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: مراکز پژوهشی و تحقیقاتی را وسعت دهیم و افکار عالمانه و متدینانه جوانان و دانشمندان ایران را برای تولید علم رونق صنعت و ساختن ایران به کار بگیریم.
وی ضمن تبریک روز تکریم خانواده به خانواده های حاضر در همایش گفت: در گذشته با جنگ سخت روبه رو بودیم و امروز با جنگ نرم مواجه هستیم که در خانه ها نیز رخنه کرده است. پس باید خانواده ها با آگاهی و بصریت این پدیده شوم را کنترل و مهار کنند و فرزندان کارکنان که همیشه از نخبگان و سرآمدان جامعه علمی بوده اند در آینده نیز همیشه در عرصه های مختلف نمونه باشند.
در پایان از تعداد 18 نفر از فرماندهان و کارکنان ممتاز و خانواده های آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها