خبرهای داغ:
رئیس پیگیری و نظارت امور استان های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور:

بیشتر مشکلات زناشویی با گفتگو قابل حل است

رئیس پیگیری و نظارت امور استان های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اگر زن و شوهر با گفتگو مشکلات خود را حل کنند هیچگاه کار به طلاق کشیده نمی شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۸۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام محمدحسین توانایی در جمع پرسنل پایور قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان اظهار کرد: اینکه گفته می شود حرف مرد یکی است، سخن اشتباهی است زیرا اگر انسان مرتکب فعل اشتباه شود نباید برآن پافشاری کند و باید آن را جبران کند.
وی با تاکید بر توجه به اطرافیان گفت: انسان همانگونه که به فکر خویش است باید نسبت به دیگران و اطرافیان خود هم توجه کند و نسبت به آنها بی تفاوت نباشد.
وی با ذکر مثالی در ارتباط با اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: در زمان حضرت موسی (ع)، یکی از اصحاب وی برای نجات جان خود به همراه یاران حضرت در حال گذر از دریا بود اما به علت آنکه پدرش در سپاه فرعونیان حضور داشت برای ارشاد وی بازگشت و در نهایت از قافله جا ماند و به همراه پدرش در دریا غرق شد.
رئیس پیگیری و نظارت امور استان های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: البته فرعون و فرعونیان هیچگاه به هدف نرسیدند و مطمئن باشید داعش نیز به هدف خود نخواهد رسید و اینها تنها برای مردم جهان مزاحمت ایجاد می کنند.
حجت الاسلام توانایی در ادامه بر ضرورت گفتگو در کانون خانواده تاکید و تصریح کرد: در بیشتر مشکلات زناشویی که منجر به طلاق می شود، گفتگو می تواند گره گشا باشد و خانواده زوجین باید به آنها کمک کنند.
به گفته وی، در خانواده اگر مشکلی پیش می آید باید آن را در محیط خانواده حل و رفع کرد تا مشکل همانجا برطرف شود و به دادگاه کشیده نشود.
در پایان این جلسه به پیشنهاد حجت الاسلام توانایی از یکی از کارکنان پایور که دارای 6 فرزند بود از سوی امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها