به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تکریم سرباز،
اردوی فرهنگی تفریحی سربازان سپاه ناحیه شاهرود به مناسب هفته دفاع مقدس و تکریم سرباز در منطقه آبشار مجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۳۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تکریم سرباز، اردوی فرهنگی تفریحی با حضور ۵۰ نفر از سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در منطقه آبشار مجن برگزار شد.
در این برنامه که جانشین و مشاوره سربازان و مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود حضور داشتند از چهار نفر از سربازان برتر ناحیه تجلیل به عمل آمد.
برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های این اردوی یکروزه بود.
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی دبیر برنامه تکریم سرباز سپاه ناحیه شاهرود در جمع سربازان با تاکید بر استفاده از موقعیت جوانی برای خدمت به مردم اظهار کرد: اسلام تاکید فراوانی بر استفاده از نعمت عمر دارد چرا که انسان تا جوان است و توان دارد می‌تواند پیشرفت نماید و باید از این موقعیت برای رشد و شکوفایی خود استفاده کنید.
وی با بیان خاطراتی از شهدا افزود: شهدای ما اکثرا در سن نوجوانی و جوانی بودند و از عمر خود به بهترین نحوه استفاده و ره صد ساله را یک شبه طی نمودند و اگر می‌خواهیم ما هم به پیشرفت و افتخار و رشد برسیم باید از این الگو‌های برتر استفاده نماییم و خود را به زندگی و سیره آن‌ها نزدیک نماییم.
این برنامه به همت سپاه ناحیه شاهرود و در تکریم سربازان که یکی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود است برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها