خبرهای داغ:
فرماندار اردستان با اشاره به مسائل فرهنگی، یکی از بهترین فرصت ها که در حال حاضر مهیا است و می توانیم برای تثبیت فرهنگ شیعی از آن استفاده کنیم همین محرم و صفر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۴۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، علیرضا غیور در گفت و گویی اظهار کرد: برگزاری مجالس عزاداری یکی از نمونه ها و برآیندهای تجلی اسلام، دین و قرآن است که شاهد فعالیت آن در کشور هستیم.

فرماندار اردستان گفت: بهترین زمان است تا از فرصت به دست آمده به بهترین شکل استفاده کرده و اگر در برنامه ای نقصان و خللی وارد بود بتوانیم با کمک هیئت های مذهبی آن را رفع کنیم.

وی افزود: کسانی که فرصت یافته اند تا به عنوان خادم در دستگاه امام حسین علیه السلام فعالیت کنند در واقع توفیقی گرانبها را به دست آورده که باید قدر آن را بدانند و مواظب باشند که نخواهند پاسخگوی عملشان باشند.

غیور با بیان اینکه کسانی که با افتخار و عشق وارد عرصه محرم شده اند، تصریح کرد: برای آنچه که قرار است در هیئت انجام شود با برنامه و هدف شرکت کنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: می طلبد که محتوای فعالیت و کار هیئت ها به آن توجه شده و بر این اساس محوریت و فعالیت هیئت های مذهبی روحانیت باشند.

وی همچنین تاکید کرد: برای مسائل  و عرصه اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که باید در کنار برنامه ها و فعالیت های مذهبی خود به آن توجه کرده و آن را برطرف کنیم.

غیور با اشاره به مسائل فرهنگی،  یکی از بهترین فرصت ها که در حال حاضر مهیا است و می توانیم برای تثبیت فرهنگ شیعی از آن استفاده کنیم همین محرم و صفر خواهد بود.

فرماندار اردستان یادآوری کرد: با شرایط فعلی و به لحاظ دشمنی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد و فعالیتی که گروهک تکفیری برنامه ریزی کرده و هیچ وقت تمام شدنی نیست یکی از ایامی که هدف گذاری شده برای اجرای برنامه های خرابکارانه ایام محرم و صفراست که باید این مورد مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای موضوع امنیت محرم در اردستان هم جلسات امنیتی زیادی انجام شده و امنیت کامل در همه کشور وجود دارد و هوشیاری و آگاهی باید از سوی مسئولان هیئت ها مورد نظر باشد و نهایت دقت را داشته باشند زیرا شاید به اشکال مختلف برنامه های خود را عملیاتی کنند.

فرماندار اردستان توجه به مسائل بهداشتی را از اهداف دشمن دانست و افزود: احتمال آلوده کردن نذورات  توسط دشمن متصور است  که وجود ناظران بهداشتی در هر هیئت لازم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها