مردم نیکوکار استان سمنان، ۳۵۰ میلیون تومان برای تامین هزینه های تحصیلی دو هزار و ۹۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند در جشن عاطفه ها کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۵۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران، گزارشی از کمک های جمع آوری شده  در جشن عاطفه‌های سال ۹۶ ارائه داد.

سید جواد رضوی با اشاره به برگزاری با شکوه مرحله نخست جشن عاطفه ها در پایگاه‌های کمیته امداد و مصلی های نماز جمعه، گفت: براساس گزارش های اولیه، تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان کمک مردمی در جشن عاطفه ها به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است و دریافت این کمک ها همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه کمک های مردم نیک اندیش استان سمنان قبل از بازگشایی مدارس میان دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد، گفت: ۳۳۳ میلیون تومان در پایگاه های سطح شهر کمیته امداد، شش میلیون تومان در مصلاهای نماز جمعه و ۱۱ میلیون تومان در مراکز نیکوکاری مساجد استان در جشن عاطفه های امسال جمع آوری شد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه امسال در مرحله نخست جشن عاطفه ها، ۵۳ پایگاه، کمک های مردمی سطح استان را جمع آوری کرد، افزود: کمک های مردمی شامل ۸۵ میلیون تومان، نقدی و معادل ۲۶۵ میلیون تومان، کمک غیر نقدی بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال، تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه مرحله بعدی جشن عاطفه ها در روز نوزدهم مهر ماه با شعار "مهر در انتظار همدلی" در مدارس سراسر استان برگزار می شود، افزود: امیدواریم با مشارکت خیران و دانش آموزان نیکوکار شاهد ارتقای خدمت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد باشیم.

رضوی با اشاره به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: دانش آموزان کمک های خود را در قالب ۷۸ هزار پاکت به دانش آموزان نیازمند اهداء می کنند و کمک های جمع آوری شده به تشخیص مدیران مدارس، صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت می شود.

وی با اشاره به راه اندازی ابزار نوین ارتباطی در جذب کمک های مردمی و تسهیل در این امور، گفت: هم استانی های سمنانی می‌توانند از طریق نصب نرم افزار سکه و یا شماره گیری # ۰۲۳ *۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، و یا واریز به به حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ ، کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها