"به همت بسیج سازندگی حوزه مقاومت ۱۲۱ شهید مهدی باکری"؛
فرمانده پایگاه شهیدان ساجدی گفت: این بازارچه در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در پایگاه شهیدان ساجدی برپا شده است و اولویت آن فروش اجناس تولید داخل و اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

 فرمانده پایگاه شهیدان ساجدی حوزه مقاومت ۱۲۱ سردار شهید مهدی باکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری کرده اند و این بازارچه نیز در همین راستا در پایگاه شهیدان ساجدی برپا شده است و اولویت آن فروش اجناس تولید داخل و اسلامی  است.

وی باتاکید بر اینکه  بسیج سازندگی همواره در راستای فرامین مقام معظم رهبری عمل نموده است گفت:این بازارچه با نگاهی بسیجی و رویکرد اشتغال زایی کار خود را آغاز کرده و در ۵ بخش؛ لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، طب سنتی و اسلامی، لباس و لوازم محرم غرفه آغاز به کار کرده است .

فرمانده پایگاه شهیدان ساجدی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای خرید اجناس تولید داخلی از این بازارچه خاطر نشان کرد: این بازارچه تا ۴ مهرماه ۱۳۹۶ در محله ولیعصر مسجد امام حسین (ع) پایگاه شهیدان ساجدی بر پا می باشد و از همشهریان عزیز دعوت میکنم ضمن خرید لوازم التحریر ایرانی مرغوب برای آغاز فصل مدارس با مراجعه به این بازارچه  ضمن تامین مایحتاج فصل مدارس و پوشاک خود به تولید ملی نیز کمک نمایند.

خبرنگار بسیجی: پناهیان

ارسال نظرات