خبرهای داغ:
آیت‌الله اراکی:

ملت ایران هرگز در برابر آمریکا سر خم نخواهد کرد

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: ملت بزرگ ایران در برابر تهدیدات، توطئه‌ها و تحریم مانند کوه پایدار می‌ماند و در نهایت نیز پیروز می‌شود و این ملت هرگز در برابر آمریکا سر خم نخواهد کرد و خم نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۹۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
ملت ایران هرگز در برابر آمریکا سر خم نخواهد کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محسن اراکی امشب در مراسم چهلم شهید محسن حججی که در حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: استقلال و آزادی امروز ملت ایران مدیون مجاهدت‌های شهدای مدافع حرم است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب با تأکید بر جایگاه ویژه شهدای مدافع حرم افزود: حضور پرشور ملت در مراسم‌های تقدیر از فداکاری‌های شهدای مدافع حرم نشان می‌دهد مردم ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای اسلامی استوار و ثابت‌قدم هستند.

آیت‌الله اراکی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم درباره حضرت ابراهیم (ع) گفت:: در آستانه دهه پنجم انقلاب نسلی که نسل سوم و چهارم انقلاب است مانند نسل اول انقلاب در عرصه‌های مختلف آماده جان‌فشانی است که نشان می‌دهد خداوند جهاد نیرو‌های نظامی ما را پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تقدیم شهدای مانند محسن حججی نشان از این مسئله دارد که خداوند متعال ملت ایران را در آزمایش‌های الهی پیروز دیده است.

آیت‌الله اراکی تأکید کرد: ملت بزرگ ایران در برابر تهدیدات، توطئه‌ها و تحریم مانند کوه پایدار می‌ماند و درنهایت نیز پیروز می‌شود و این ملت هرگز در برابر آمریکا سر خم نخواهد کرد و خم نخواهد شد.

وی با تأکید بر رمز پیروزی‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: پشتیبانی از ولایت‌فقیه رمز اصلی پیروزی‌های اخیر ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب ادامه داد: پیام بزرگ امام حسین (ع) در روز عاشورا پیام «هل من ناصر ینصرونی» به آیندگان فرستاد که امروز امثال شهید حججی به این ندای سیدالشهدا (ع) لبیک گفتند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز رزمندگان ما در سوریه می‌جنگند در دفاع از حرم الهی مبارزه می‌کنند و اگر دولت‌های الهی شکست بخورد حرمت حرم‌های الهی خواهد شکست.

آیت‌الله اراکی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی تأکید کرد: دست کمک و یاری امام زمان (عج) را به‌وضوح در پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن قابل‌لمس است همان چیزی که استکبار جهانی از درک آن محروم است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: هر جا که ارزش‌های الهی در آن حکم فرماست در حکم حرم الهی است و تمام شهدای مدافع حرم نیز در دفاع از حرمت حرم‌های الهی به شهادت رسیده‌اند و استقلال و عزت جامعه ما نیز امروز مرهون همین مجاهدت‌هاست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار