چراغی گفت: اردوهای راهیان نور در استان آذربایجان غربی در 2 بخش درون استانی و برون استانی شکل گرفت که در بخش برون استانی با حضور 21 استان کشور در یادمان های شهداء و مناطق عملیاتی دفاع مقدس صورت گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۱۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  حسنعلی چراغی مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی  اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در استان آذربایجان غربی در 2 بخش درون استانی و برون استانی شکل گرفت که در بخش برون استانی با حضور 21 استان کشور در یادمان های شهداء و مناطق عملیاتی دفاع مقدس صورت گرفت.

وی ادامه داد: در بخش استانی 22 هزار نفر اعزام که شامل عمومی ، دانشجویی و دانش آموزی بود از سراسر استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان اعزام شدند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه بیش از 150 هزار نفر از 21 استان کشور در استان آذربایجان غربی حضور پیدا کردند خاطر نشان کرد: حضور در یادمان های شهدا در استان به همراه شرکت در نمایش رزمی فرهنگی علمداران ولایت از مهترین محل های حضور زائران راهیان نور بوده است.

چراغی تصریح کرد در جند سال اخیر حضور مردم با خودروهای شخصی در سفر های راهیان نور به استان آذربایجان غربی چشمگیر بوده است.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: یادمان شهید بروجردی در نقده ، یادمان های شهدای تمرچین در پیرانشهرو شهدای دوپازا و بلفت در سردشت از یادمان هایی هستند که دارای بیشترین حضور زائران راهیان نور بوده اند.

چراغی در پایان گفت: سایر یادمان های شهداء در استان هم داری حضور گسترده بود اما این یادمان ها شاهد نسبت بیشتری از زائران راهیان نور بوده است.

ارسال نظرات