در مراسمی با حضور رئیس سازمان اردویی راهیان نور بسیج

از خادمین راهیان نور استان اصفهان تجلیل می شود

محمدی گفت:همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور رئیس محترم سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج سردار سلیمانی از خادمین راهیان نور استان اصفهان در سال 95 تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۱۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عباس محمدی مسئول اردویی راهیان استان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اظهار داشت :روز جمعه 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور رئیس محترم سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج سردار سلیمانی از خادمین راهیان نور استان اصفا هان در سال 95 تجلیل خواهد شد.

وی افزود در این مراسم از 600نفر از خادمین راهیان نور حضور خواهند داشت و به پاس فعالیت های ارزشمند آنان در اردوهای راهیان نور از آنان تجلیل خواهد شد.

مسئول اردویی راهیان نورسپاه صاحب الزمان (عج) یاد آور شد: خادمین راهیان نور در بخش های مختلف راهیان نور حضور فعال دارند که از مهمترین آنها بخش های فرهنگی است.

محمدی ادامه داد:در سال 95 بیش از 2 هزار نفر از استان اصفهان در سامانه کمیته خادمین جهت شرکت در طرح خامی ثبت نام کردند که با توجه به تکمیل ظرفیت پیش بینی شده ، بخش زیادی از آنان پذیرش شده و در یادمان های و مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

وی افزود: یادمان ها و مناطق عملیاتی در غرب ، شمالغرب و جنوب کشور گستره فعالیت این خادمین شهداء در طول سال 95 بوده است.

مسئول اردویی راهیان نورسپاه صاحب الزمان (عج) در پایان گفت: در فصول مختلف اعزام های راهیان نور کمیته خادمین راهیان نور از قبل اطلاع رسانی نموده و از طریق سامانه خادمین شهدا اقدام به ثبت نام متقاضیان می نماید.

 

ارسال نظرات