حجت الاسلام والمسلمین رستگار گفت : سکوت معنادار مجامع بین المللی در مقابل کشتار مردم بیگناه میانمار به شدت محکوم است و مسلمانان باید در مقابل این واقعه واکنش نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۵۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان افزود: این وقایع ننگین بشری توسط صهیونیست ها، استکبار و هم پیمانان آنها دامن زده شده و متاسفانه مجامع بین المللی نیز در مقابل این جنایت سکوت کرده اند و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

 

وی افزود: کشتن هر انسان بیگناهی در هر جای دنیا یک کار ظالمانه، غیر انسانی و غیر توحیدی به حساب می‌آید چه رسد فردی را که فقط به خاطر تعلق به یک گروه خاص دینی، نژادی یا ملی مورد آزار و اذیت و قتل قرار دهند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت :عدم برخورد قاطع مجامع جهانی و عدم واکنش مناسب مدعیان دفاع از حقوق بشر در سطح دنیا پوشالی بودن و غیر واقعی بودن ادعاهای آنها را در دفاع از انسان‌ها نشان می‌دهد و این سکوت نشان دهنده چیزی به جز بی ارزش بودن این مجامع نیست.

 

وی با بیان اینکه باید جایزه نوبل باید از آنگ سان سوچی پس گرفته شود، افزود: مسائلی همچون کشتار مسلمانان در میانمار نشان می‌دهد آبرویی برای مجامع بین‌المللی مدعی دفاع از حقوق بشر باقی نمانده و این تکلیف ملت‌های دنیا را مشخص می‌کند که تا وقتی ملت‌ها به دنبال احقاق حق خودشان نباشند هیچ یک از این مجامع بین‌المللی کمک به حل مشکلات انسان‌ها نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رستگار خاطر نشان کرد: اینگونه رفتارها و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این جنایات نشان دهنده استفاده ابزاری و دوگانه از مفاهیمی همچون حقوق بشر و کرامت انسانی است.

ارسال نظرات