خبرهای داغ:
نویسنده کتاب «حضرت محسن در آینه شعر» از اتمام نگارش این اثر خبر داد و گفت: این اثر به‌زودی از سوی انتشارات مکتب الحسین روانه بازار نشر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۵۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد خرم‌فر، نویسنده  درباره اثر تازه نوشته‌اش گفت: کتاب «حضرت محسن در آینه شعر» را به‌تازگی به اتمام رسانده‌ام. این اثر شامل حدود ۲۰۰ قطعه شعر اعم از غزل، مثنوی، قصیده، مسمط، دوبیتی و چهارپاره است.
وی افزود: در این کتاب، همانند آثاری که در گذشته درباره ائمه معصومین(ع) به چاپ رسیده، به شعرهایی که شاعران متقدم و متأخر گفته‌اند، پرداخته می‌شود که متأسفانه از قدما شعری از حضرت محسن(ع) نداریم و اغلب شاعران در شعرهای فاطمی خود به یک تا دو بیت درباره ایشان بسنده کرده‌اند.
خرم‌فر ادامه داد: البته تعداد شعرهایی که از شاعران متأخر و معاصر نیز وجود دارد، بسیار اندک است و این امر نشان می‌دهد که شناخت مناسبی نسبت به حضرت محسن(ع) از جامعه ادبی و شاعران وجود نداشته است؛ اما ذکر این نکته ضروری است که در دو - سه سال اخیر تعداد این شعرها رشد داشته است.
این نویسنده یادآور شد: کتاب «حضرت محسن در آینه شعر» با مقدمه علی‌اکبر مهدی‌پور به‌زودی از سوی انتشارات مکتب الحسین(ع) روانه بازار نشر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها