ارایه آثار فرهنگی و هنری هنرمندان به همت خانه فرهنگ دی

به منظور عرضه و آشنایی شهروندان با تنوع محصولات صنایع دستی و با ارج گذاشتن به مقام هنرهای سنتی کشور بازارچه هنری صنایع دستی با عنوان " بازارچه هنرهای ایرانی " در خانه فرهنگ دی برگزار می کند .
کد خبر: ۸۹۱۹۴۸۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگ سرای گلستان ؛ هدف از برگزاری این بازارچه تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب‌ورسوم ، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی ، احیای فرهنگ سنتی ایرانی ،  ارایه آثار فرهنگی و هنری هنرمندان و معرفی شاخه‏‌های گوناگون هنر و آشنایی بیشتر شهروندان با این محصولات است.

گفتنی است ؛ جمعی از هنرمندان آثار خلق شده خود را که شامل معرق کاری ، منبت کاری ، سوخت چوب ، گلیم بافی ، نقاشی ، خوشنویسی ، عروسک سازی ، معرق موزاییک ، صنایع دستی ، سفالگری و... در معرض دید عموم قرار می‌‏دهند

در این بازارچه هنرمندانی از رشته های مختلف صنایع دستی مانند: سفال ، تپینه ، طراحی روی شیشه ، زیورآلات سنتی و... حضور دارند.

علاقمندان برای شرکت در این بازارچه صنایع دستی می توانند ساعت 9 تا 19 روز دوشنبه 27 شهریور ماه به نشانی نارمک ، 46 متری شرقی ، بین مهر و مدائن ، میدان 16 ، خانه فرهنگ دی مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77952040 تماس بگیرند .

 

ارسال نظرات