خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان
نقش انقلاب اسلامی در تاثیر گذاری ناب آن در جهان قابل رویت است.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۹۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان در مجمع عالی بسیج شهرستان خوسف اظهار داشت: هر چه داریم از نهضت حسینی است و نهضت امام خمینی(ره) ادامه راه کربلاست که با خون شهدا به ثمر رسیده است.

وی افزود: نقش انقلاب اسلامی در تاثیر گذاری ناب آن در جهان قابل رویت است.

وی عنوان داشت: مسئله حج مسئله کوچکی نیست چرا که علی رغم دشمنی های استکبار ما توانستیم خواسته های خود را در برابر قدرت های جهانی بر عربستان تحمیل و آنها را مجبور کنیم خواسته های ما را بپذیرند چنان که 60 درصد از حجاجی که از حج برگشتند اظهار داشته اند نیرو های امنیتی عربستان برایشان حرمت و عظمت خاصی قائل بوده اند. 

وی گفت: آنچه در عراق، سوریه ، یمن، بحرین و افغانستان می گذرد نشان از نقش بی بدیل ایران در تحولات آن کشور هاست و شکست داعش هم تایید این نقش می باشند. 

وی تصریح کرد: ما در مقابل همه ظلم هایی که استکبار و ایادی اش بر مسلمین وارد می سازد مسئولیم.چه در نزدیک مرز هایمان در کشور های همسایه باشد یا دور تر از مرز های ما و در کشور میانمار باشد.

وی عنوان داشت : تمام جریانات وابسته به استکبار در مقابل انقلاب اسلامی متحد اند اما می دانند که این انقلاب لحظه ای دست از اهداف مهم خود بر نداشته و مسیر حق را پیموده و همان طور که در آیات قرآن آمده است پیروزی نهایی ار آن حق است و باطل نابود شدنی است.

وی با اشاره به تعاملات سیاسی ایران با کشور های غربی در سال های اخیر اظهار داشت هر زمان که ما به دشمن اعتماد کرده ایم شکست خورده ایم و این نشان دهنده خصومت استکبار است.

وی در پایان اظهار داشت: آنچه امروز برای مسئولین ما مهم است تکیه به نیروی داخلی است، تکیه به بسیجیان است،اعتقاد راسخ به دین مبین اسلام است، مشکل کشور مشکلات اقتصادی و فرهنگی است نه صرفا برگزاری کنسرت که موجب تضعیف دین می شود هم چنان که نماینده ولی فقیه فرمودند: برگزاری کنسرت در فضای دانشگاه امری غیر دینی است و نباید برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها