خبرهای داغ:
مرد ۴۹ ساله‌ای که در فضای مجازی به دروغ خود را «شاهین» ۲۵ ساله معرفی کرده و در قرار صوری دختر ۱۹ ساله را ربوده و طی اسارت چند روزه مورد آزار و اذیت قرار داده بود به دام پلیس افتاد.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۰۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،در مورخه 19 شهریور 1396، پرونده‌ای به دستور قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که طی آن شاکی اعلام داشته بود که دختر 19 ساله‌اش مورد آزار و اذیت فردی بنام «شاهین» قرار گرفته است.

اظهارات شاکی پرونده

شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخه 02 شهریور 1396 دخترم جهت اخذ کارنامه اش از خانه خارج شد و دیگر مراجعتی به خانه نداشت که بلافاصله در خصوص فقدان دخترم طرح شکایت کرده و پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بهارستان تشکیل شد.

شاکی ادامه داد: پس از گذشت چند روز به ما اطلاع دادند که دخترم در بیمارستان بستری است؛ پس از ترخیص دخترم از بیمارستان و در تحقیقاتی که در پلیس آگاهی بهارستان انجام شد، اطلاع پیدا کردیم که او توسط شخصی که خودش را به دخترم شاهین معرفی کرده، پس از انتقال وی به تهران مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

تحقیقات از دختر 19 ساله

دختر شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از طریق شبکه مجازی با فردی که خودش را شاهین (25 ساله) معرفی کرده بود، آشنا شدم؛ ارتباط من با شاهین حدودا دو ماه صرفا به صورت اینترنتی ادامه داشت و طی این مدت شاهین چندین تصویر از خودش برای من ارسال کرد و بارها پیشنهاد ازدواجش با مرا مطرح می‌کرد تا اینکه در مورخه 2 شهریور 1396 به قصد گرفتن کارنامه از خانه خارج شدم.

این دختر ادامه داد: تصمیم گرفتم تا با شاهین ملاقات کنم و برای همین با او قرار ملاقات گذاشتم؛ در محل قرار ملاقات، در حالی‌که منتظر آمدن شاهین بودم، مردی حدودا 45 ساله به سراغ من آمد و مدعی شد که از طرف شاهین آمده است.

دختر گفت: این شخص به بهانه بردن من نزد شاهین، مرا سوار یک دستگاه خودرو سواری پژو کرد؛ در حین حرکت بود که این شخص یک خوراکی شبیه به ساندویچ به من تعارف کرد که به محض خوردن قسمت کوچکی از آن بیهوش شدم؛ نمی‌دانم چه مدت بیهوش بودم و طی این مدت چه اتفاقی افتاد، فقط زمانی‌که چشمانم را باز کردم  متوجه شدم که داخل یک خانه هستم.

این دختر ادامه داد: همان مرد 45 ساله داخل خانه بود؛ زمانی که متوجه شدم توسط این شخص مورد آزار و اذیت قرار گرفتم، با او درگیر شدم؛ قصد خارج شدن از خانه را داشتم که توسط وی مورد ضرب و شتم قرار گرفتم؛ چندین روز با تهدید و کتک مرا مجبور کرد تا کارهای خانه اش را انجام بدهم و .... تا اینکه یک روز با خوردن یک لیوان نوشیدنی دوباره بیهوش شدم؛ این بار زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم که در بیمارستان بستری هستم و [طبق اظهارات پرسنل بیمارستان] حدودا یک هفته در کما بودم؛ در بیمارستان به من گفته شد که مرا به صورت بیهوش در داخل پارک پیدا کرده و به بیمارستان آورده‌اند.

شناسایی و دستگیری شاهین دروغین

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی فردی بنام «ناصر . ش» (متولد 1348) در خیابان کارگر شدند.

ناصر . ش در مورخه 25 شهریور 1396 در خانه‌اش دستگیر شد و پس از مواجهه حضوری با دختر 19 ساله مورد شناسایی قرار گرفت.

در تحقیقات از ناصر. ش، وی در اعترافاتش صراحتا عنوان داشت که در فضای مجازی و با استفاده از تصاویر متعلق به سایر افراد خودش را با نام دروغین شاهین 25 ساله معرفی کرده و به این حیله و ترفند با شاکی آشنا شده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم جهت صدور قرار قانونی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران اعزام و با صدور قرار قانونی از سوی قاضی اصغرزاده و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده است. /فارس

 

ارسال نظرات