امروزه استکبار از طریق استحاله فکری و تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر فکر نخبگان و فراموشی کردن اصول اصلی انقلاب است
کد خبر: ۸۹۱۹۵۱۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین عباسی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ،در مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دره شهر گفت :استحاله فکری از جمله تهدیدات عمده هر انقلابی است که از انقلاب خود پیامبر(ص) گرفته تا ماجرای غدیر و بعد از آن و تا بعضی از انقلاب های معاصر شاهد تغییر فکر و اندیشه اولیه شده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عباسی ریشه تغییر فکر و برداشتن شریعت از مذاهب و فِرَق را طبق آیه 82 سوره مبارکه مائده "یهود" دانست و در این باره افزود: پایه و اساس همه ادیان الهی توحید و نماز و زکات می باشد که یهودیان با نفوذ در مذاهب و فِرَق به دنبال تغییر و اهداف خود هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع) افزود : امروزه شاخه ای از مسیحیت به نام کلیسای خانگی در ایران و بخصوص در بین قشر جوان خیلی فعال است که اعتقاد به خداوندی حضرت عیسی (ع) بعد از عروج را ترویج می کند.

وی در این باره خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و فکری است که دشمن به سرکردگی آمریکا و اسرائیل به دنبال تغییر فکر و اندیشه نخبگان و صاحبنظران و تغییر تفکر استقلال طلبی، اعتقاد به ولایت فقیه، جبهه مقاومت و کمک به محرومان و مستضعفان جهان از طریق تغییر سبک زندگی مردم و در نتیجه بیگانه کردن نسبت به اصول اصلی انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین اضافه کرد: جمهوری اسلامی هم اکنون در بسیاری از کالاهای اساسی با تحریم مواجه شده است اما شاهد ورود آخرین وِرژن گوشی های اندروید در کشور هستیم! چرا که شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای پیاده کردن نقشه های شوم استکبار فراهم کرده است و فراتر از ماهواره عمل کرده و این همان تهاجم فرهنگی است که موجب استحاله فکری و فراموشی اصول اولیه انقلاب و امام (ره)می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المؤمنین (ع) از جمله نمونه های استحاله فکری و فرهنگی را شامل خانه سالمندان، ازدواج سفید، جشن طلاق، خانه مجری دختران، تردید در تفکر کمک به جبهه مقاومت،  ... برشمرد.

وی گفت: امروز  خطرناک تر از همه این است که از اصلی ترین اصل انقلاب اسلامی یعنی "ولایت فقیه" کوتاه بیاییم. عده ای قلیل با تکیه بر اینکه برای مثال: امروزه در عصر فرامدرنیسم هستیم و باید سراغ عقل جمعی برویم و خرد جمعی تصمیم بگیرد و با این عبارات دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه و تغییر قانون اساسی هستند.در صورتی که وجود ولی فقیه باعث قدرت و سرافرازی جمهوری اسلامی در منطقه امنیت ایران اسلامی شده است.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار