خبرهای داغ:
با هدف حفظ و پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن محافل انس با قرآن:

محفل انس با قرآن در قزوین برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم و یادمان شهدا و قاریان کوی منا با حضور حمید شاکر نژاد از قاریان بین المللی و روایتگری وی از حادثه منا در مسجد کریم اهل بیت قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۳۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محفل انس با قرآن کریم و یادمان شهدا و قاریان کوی منا، شب گذشته(یکشنبه شب) در مسجد کریم اهل بیت برگزار شد.
محفل انس با قرآن کریم و یادمان شهدا و قاریان کوی منا با حضور حمید شاکر نژاد از قاریان بین المللی و روایتگری وی از حادثه منا برگزار شد.
این مراسم به مناسبت ایام مبارک مباهله و روز نزول سوره هل عطا برگزار می شود و خانواده شهید محسن حاج حسنی کارگر و ۳۰۰ نفر از قاریان و جامعه قرآنی خانم و آقا از استان قزوین حضور دارند.
همچنین این مراسم با هدف تجلیل از خانواده شهید حمید سیاهکالی مرادی شهید مدافع حرم و حافظ ۱۵ جز از قرآن کریم، شهید روح اله رمضانی و پیشکسوت قرآنی مرحوم حاج رضا یزدان پناه و نیز تجلیل از خانواده شهید محسن حاج حسنی کارگر شهید کوی منا و قاری بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
گفتنی است از دیگر اهداف برگزاری این مراسم حفظ و پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن محافل انس با قرآن با عنایت به منویات مقام عظمای ولایت و گرامیداشت یاد شهدای قاری کوی منا، شهیدان حسن دانش، امین باقی، فواد مشعلدار و محسن حاج حسنی کارگر می باشد.
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار