فرمانده سپاه ناحیه بهاباد در بازدید از اردوهای جهادی بخش آسفیچ گفت: محرومیت زدایی و خدمت رسانی از وظایف اصلی بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۶۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به همراه مسئول بسیج سازندگی و فرمانده حوزه مقاومت شهید شوشتری بخش آسفیچ از فعالیت گروه جهادی پایگاه مقاومت شهید صیاد شیرازی روستای وحدت آباد بخش آسفیچ بازدید کردند.

سرگرد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این بازدید در بین گروه جهادی پایگاه صیاد شیرازی روستای وحدت آباد از تلاش ایثارگرانه آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از شاخص ترین برنامه های بسیج و سپاه است اظهارداشت : محرومیت زدایی یکی از محوری ترین و شاخص ترین برنامه های بسیج و سپاه بوده که در چند سال گذشته بیشتر بر آن تاکید شده است.

حاجی زاده گفت: حضور جهادگران در مناطق محروم که بدون داشتن هیچ‌گونه چشم داشتی اقدام به فعالیت‎های جهادی می نمایند به تقویت فرهنگ فعالیتهای جهادی کمک می کنند و محرومیت زدایی در روستاها، دهستان ها و مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی، باز سازی و توسعه مکان ها، جاده ها و دیگر خدمات که موجب از بین رفتن محرومیت ،پیشرفت، آسایش و رفاه مردم شده است انجام می شود.

این گروه جهادی در روستای خالق آباد از روستاهای کوهستان کمکوئیه در زمینه عمرانی فعالیت می کند.

 

ارسال نظرات