خبرهای داغ:
اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد به مدت ۱۰ روز در روستاهای پرمه و چشندگان از توابع چادگان از برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۷۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ محمدجواد نظام زاده با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برخوار به مدت ۱۰ روز در روستاهای پرمه  و چشندگان از توابع چادگان، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی با پس از تجدید عهد و میثاق با شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه با عزمی جهادی و نیتی خالص برای هجرت به سوی اعتکافی پویا رهسپار روستاهای محروم و دور افتاده‌ی  پرمه و چشندگان از توابع چادگان هندوکُش از توابع شهرستان چادگان شدند.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور بسیج دانشجویی واحد دولت آباد اظهار کرد: در طول برگزاری این اردو گروه جهادی منتظران ظهور در منزل خانواده شهید علی محمد جمالی نسب، در روستای کمیتک (۳۰ کیلومتری پرمه) حضور پیدا کرده و از مقام شامخ  این شهید والا مقام تقدیر به عمل آمد.

نظام زاده برگزاری بزرگداشت شهید جمالی نسب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای پرمه را یادآور شد و افزود: این یادواره با حضور مسئولان سپاه شهرستان برخوار، سپاه شهرستان چادگان و حوزه علی آباد به همراه اهالی ۹ روستا برگزار شد و در آن حاضران از خاطره گویی رسول فاتحی دوست صمیمی و هم رزم شهید محسن حججی بهره مند شدند.

وی گفت: در طول ۱۰ روز فعالیت مستمر، جهادگران نورالهدی خواهر این دانشگاه در روستای پرمه و جهادگران منتظران ظهور برادر در روستای چشندگان از توابع چادگان در زمینه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی فعالیت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها