مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی مبتنی بر تربیت و کادرسازی است، گفت: به دنبال تدوین سند نوسازی بسیج دانشجویی هستیم.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۸۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، داود گودرزی روز گذشته در دوره تربیتی، تشکیلاتی شهید علی اکبر پیرویان ویژه کادر ناحیه بسیج دانشجویی فارس و مسؤولان دفاتر بسیج دانشجویی این استان با اشاره به رسالت و ماموریت‌های بسیج دانشجویی اظهار داشت: همه ما نیازمند رشد و تربیت هستیم و در این راستا باید با جدیت، تلاش و پشتکار وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه به دنبال تدوین سند نوسازی بسیج دانشجویی هستیم، چالش اصلی پیش روی نظام جمهوری اسلامی را مبحث تربیت برشمرد و با تاکید بر پرداختن به این موضوع افزود: در بسیج دانشجویی به دنبال تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی هستیم.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه کارها و اقدامات باید اثر تربیتی داشته باشند، اضافه کرد: در این راستا اصلاحات ساختاری و نظام‌مند در بسیج دانشجویی را دنبال می کنیم.

گودرزی با بیان اینکه بسیج دانشجویی شکل دانشجویی، انقلابی، مردمی است، ادامه داد: در بسیج دانشجویی باید به دنبال افزایش خدمات اجتماعی، محرومیت‌زدایی، احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر بود.

وی بیان داشت: باید به‌گونه‌ای کار کنیم که چهره خدوم، صادقانه، باادب، دلسوز، با منطق، اخلاق‌مدار، حرف‌های علمی و نظرات کارشناسی بسیج دانشجویی در افکار عمومی جا بیفتد.

مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور بر راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی صادقانه برای مردم و نشان دادن خادمی مردم در عمل تأکید کرد.

گودرزی بابیان اینکه پایه و اساس تربیت اسلامی، مربی محوری است تصریح کرد: استمرار انقلاب اسلامی مبتنی بر تربیت و کادر سازی بوده و چشم انقلاب اسلامی برای استمرار به بسیج دانشجویی دوخته‌شده است.

ارسال نظرات