رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با «بسیج»:

اعزام بیش از 85 هزار بسیجی به مناطق محروم/چهار هزار نیروی جهادی مسجد محور تا پایان سال جاری

سردار غلامی گفت: در تابستان امسال بیش از ۸۵ هزار نفر را به اردوهای جهادی اعزام شدند و در چهار سال گذشته توانسته‌ایم ۱۳۴ هزار و ۲۲۷ واحد کوچک اقتصادی ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۹۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به ظرفیت بالای جوانان گشور برای حضور در اردوهای جهادی گفت: مهمترین عرصه در شکل‌گیری انقلاب علاوه بر جایگاه ولایت و رهبری بحث حضور مردم در تحقق اهداف انقلاب است و نقطه‌ای که ما روی آن تمرکز داریم این است که انقلاب برای رسیدن به کارآمدی باید بتواند از ظرفیت و پتانسیل مردمی به خوبی استفاده کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به برنامه‌های سال ۹۶ سازمان بسیج سازندگی یاد اور شد: ما بیش از شش هزار و ۵۰۰ گروه جهادی ثبت شده در کشور داریم که در حال رائه خدمات به مردم عزیز ایزان هستند، از این تعداد در تابستان امسال بیش از سه هزار و ۵۰۰ گروه بالغ بر ۸۵ هزار نفر در اردوهای جهادی شرکت کردند و و در چهار سال گذشته توانسته‌ایم ۱۳۴ هزار و ۲۲۷ واحد کوچک اقتصادی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جوادالائمه(ع) به فرماندهی سردار فضلی برای کار در حاشیه شهرها و آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۲۷۰ پروژه در ۳۲۵ منطقه با حمایت سپاه، بسیج و دستگاه‌های دولتی تاسیس شده که اجرای آن برعهده گروه‌های جهادی محلی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: همچنین ما قرار است تا پایان سال چهار هزار نیروی جهادی مسجد محور سازماندهی کنیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار