با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان.
در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان و فرمانده سپاه مریوان آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان مریوان در حسینیه سپاه مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۰۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مریوان با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان، فرمانده سپاه مریوان، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، رئیس مرکز بزرگ اسلامی، مسئولین عقدیتی سیاسی ارتش، نیروی انتظامی و هنگ مرزی و جمعی از مسئولین شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه مریوان برگزار شد.



حجت الااسلام باباشاهی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان در این مراسم با آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام احمدی گفت: ایشان در سپاه مریوان از نیرو‌های پرتوان عقیدتی بودند که به عنوان مسئول جدید عقیدتی سیاسی در سپاه کامیاران معرفی می‌شوند.



حجت الاسالام باباشاهی رسیدگی به مسائل معنوی و تقویت جنبه‌های معنوی رزم نیرو‌ها در سپاه را از اهداف مهم عقیدتی سیاسی در سپاه خواند.



در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام احمدی مسئول پیشین دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مریوان تجلیل شد و طی حکمی حجت الاسلام لطیفی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مریوان معرفی شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات