مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نهمین دوره طرح ولایت اندیشه استانی توسط خود دانشجویان بسیجی اجرایی و برگزار شد، گفت: از این به بعد اجرای برنامه های بسیج دانشجویی به دانشجویان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۳۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  ابوذر صلاحی در مراسم اختتامیه طرح ولایت و دیدار دانشجویان شرکت کننده در نهمین دوره طرح ولایت اندیشه خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در این دوره از طرح ولایت 130 دانشجو از دانشگاههای سراسر استان حضور داشتند، گفت: این دوره به مدت یک هفته در شوکت اباد بیرجند برگزار شد.

وی افزود: این تعداد دانشجو از بین ۵۰۰ دانشجویی ثبت نام کننده از سراسر استان بعد از گرفتن مصاحبه و گزینش به مرحله استانی راه پیدا کردند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: طرح ولایت دانشجویی با سه هدف عمده یعنی آموزش مبانی اندیشه اسلامی و کادرسازی و تربیت دانشجویان به عنوان سرگروه حلقه صالحین در دانشگاه ها و آشنایی با ساختار و تشکیلات بسیج دانشجویی برگزار می شود دانشجویان شرکت کننده در دوره بعد از گذراندن این دوره در پایگاههای بسیج دانشجویی در دانشگاه ها مشغول فعالیت خواهند شد.

صلاحی گفت: با توجه به این جمله مقام معظم رهبری در حکم آیت الله عبادی که فرمودند«فرصت مغتنمی است که جایگاه امامت جمعه را در خدمت نیازهای فکری همه به ویژه جوانان قرار دهید و این نسل شوق‌انگیز و امیدبخش را به تلاش روزافزون در راه هدف‌های بزرگ نظام اسلامی تشویق فرمائید.»، گفت: بسیج دانشجویی آمادگی دارد تا برای تحقق این مهم کمک کند.

وی گفت: بسیج دانشجویی در این راستا برای برگزاری کرسی های ازاد اندیشی در محل مصلی بیرجند قبل از خطبه های نماز جمعه، سخنرانی قبل از خطبه ها توسط مسئولان گروه های جهادی و مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی آمادگی دارد.

صلاحی گفت: همچنین بسیج دانشجویی برای همکاری در هر طرح و برنامه ای که نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند صلاح بدانند، آمادگی کامل را دارد.

وی در ادامه با اشاره به تجربه خوب واگذاری طرح و ها و برنامه های بسیج دانشجویی به دانشجویان بسیجی به خصوص در نهمین دوره طرح ولایت اندیشه استانی، گفت: در این دوره از طرح ولایت کارها به خوددانشجویان واگذار شد و آنها هم به بهترین نحو ممکن کار را انجام دادند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نهمین دوره طرح ولایت اندیشه استانی توسط خود دانشجویان بسیجی اجرایی و برگزار شد، گفت: از این به بعد اجرای برنامه های بسیج دانشجویی به دانشجویان واگذار می‌شود.

ارسال نظرات