فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز گفت:در طول هفته دفاع مقدس بیش از 40 برنامه فرهنگی و عقیدتی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۶۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، "حسین حسین زاده"فرمانده ناحیه عشایری اردبیل در جلسه شورای اداری اصلاندوز هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را انتقال روحیه ایثارگری و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و شهدا به نسل جدید انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:لازمه مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان،بصیرت و آگاهی ملت و جوانان ولایی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی وحدت کلمه،مکتب اسلام و ائمه اطهار(ع) و مهمتر از همه رهبری امام راحل را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت:امروز تفکر اسلامی و شیعی به کشورهای همسایه صادر شده و اگر در سوریه ،لبنان و عراق پیروزی های بدست آمده در سایه تفکر اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با اشاره به اهمیت درک دفاع مقدس گفت:رزمندگان و شهدا در هشت سال با ایستادگی در مقابل چندین کشور نگذاشتند یه وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد بنابراین واجب و ضروری است در احیای دفاع مقدس بسیار تلاش کنیم و در این زمینه کوتاهی نباید بشود

حسین زاده همچنین با تاکید بر محرومیت زدایی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و مرزنشینان بر آمادگی سپاه برای کمک به ادارات در زمینه های مختلف تاکید کرد.

وی به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سال "اقتصاد مقاومتی"تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت:در این هفته بیش از ۴۰ برنامه در سطح بخش اصلاندوز برگزار می شود که دیدار با امام جمعه اصلاندوز،دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا،برگزاری یادواره های شهدا،پیاده روی خانوادگی،برگزاری مسابقات ورزشی،صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی و نشست های سیاسی و بصیرتی از جمله این برنامه هاست.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با درخواست از مسئولان برای حضور پرشور در برنامه های هفته دفاع مقدس افزود:در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی برنامه‌های شاخص و محوری نیز اجرا می‌شود که با حضور کلیه مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی این برنامه ها بنحو شایسته و مطلوب و با نظم خاصی اجرا خواهد شد.

"سید عباس مینایی" بخشدار اصلاندوز نیز در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی گفت:دفاع مقدس یک جنگ تمام عیار بود که منجر به اتحاد مردم به رهبری امام راحل شد.

وی افزود:اگر کشورمان در دنیا حرفی برای گفتن دارد و امنیت و آسایشی که امروز در کشور حکمفرماست به برکت خون شهدا،ولایت فقیه و ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی است.

بخشدار اصلاندوز با بیان اینکه دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا ماهیت دفاع مقدس ،ارزشها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام را به نسل بعدی انقلاب انتقال دهیم افزود:برنامه های هفته دفاع مقدس یک مانور سیاسی برای بخش اصلاندوز نیز هست که باید در برنامه های این هفته با حضور پرشور خود مشارکت فعال داشته باشیم.

مینایی فضاسازی شهر و روستاها،برگزاری مراسمات فرهنگی،نشست دهیاران و جلسات بصیرتی و یادواره های شهدا را از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

در ادامه هریک از مسئولان نظرات و پیشنهادات خود را برای هر چه با شکوهتر شدن برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کردند.

همچنین در این جلسه حکمت رییس جهاد کشاورزی اصلاندوز و رزمنده دوران دفاع مقدس به خاطره گویی پرداخت.

 

 

ارسال نظرات