از آغاز طرح اسکان مسافران تابستانی در استان زنجان تا پایان ۲۳ شهریورماه تعداد 14 هزار و 594 خانواده در مدارس استان زنجان اسکان یافته‌اند
کد خبر: ۸۹۱۹۶۶۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون مدیریت پشتیبانی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مدارس استان زنجان تابستان سال‌جاری میزبان مسافران بود، گفت: از آغاز طرح اسکان 14 هزار و 594 خانواده در مدارس استان زنجان اسکان یافته‌اند.

 یعقوب علی عبادی افزود: 400 کلاس در این زمینه برای استقبال مسافران تابستانی در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه در تابستان سال‌جاری 50 مدرسه برای استقبال مسافران تابستانی آماده‌سازی شده بود، اظهار داشت: همه کلاس‌های درس استان زنجان جزو گروه ویژه و الف بوده است.

معاون مدیریت پشتیبانی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه استقبال از مسافران تابستانی از 25 خرداد‌ماه سال‌جاری آغاز شد، تصریح کرد: این طرح تا 30 شهریور‌ماه در مدارس ادامه می‌یابد.

عبادی خاطر نشان کرد: با اشاره به اینکه طی هفته گذشته 986 خانواده در مدارس استان زنجان اسکان یافته‌اند،

وی افزود: این آمار شامل 3 هزار و 548 نفر و 5 هزار و 676 نفر روز می‌شود.

معاون مدیریت پشتیبانی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه از آغاز طرح اسکان مسافران تابستانی در استان زنجان تا پایان ۲۳ شهریورماه تعداد 14 هزار و 594 خانواده در مدارس استان زنجان اسکان یافته‌اند، عنوان کرد: این تعداد شامل 52 هزار و 537 نفر و 84 هزار و 58 نفر روز می‌شود.

ارسال نظرات