جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

امروز انقلاب اسلامی قدرت برتر جهانی است

کد خبر: ۸۹۱۹۷۱۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سردار فرهنگ مستعد حصاری در نشست خبری با موضوع هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه گفت : در هشت سال دفاع مقدس تمام ملت ایران از انقلاب اسلامی ، مملکت و مرز بوم خود دفاع کردند و به برکت دفاع مقدس در جوانان این مرزبوم میل به جهاد و حرکت به سمت خداوند متعال بیشتر نهادینه شده است . 
وی بااشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری و مرور افتخارات و ترویج توسعه فرهنگ ولایتمداری ، ایثار و شجاعت است و امروز همگان وظیفه داریم در جهاد کبیر به دشمنان "نه" بگوییم . 
جانشین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت : شعار امسال هفته دفاع مقدس "من انقلابی ام " است و در این هفته نزدیک به ششصد برنامه مختلف در سطح استان برگزار می شود که ۳۱شهریور اولین روز هفته دفاع مقدس است . 
سردار مستعد بااشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس گفت : طبق سال های گذشته امسال هم نمایشگاه رزمی و فرهنگی باعنوان عملیات رمضان در محل دریاچه شورابیل برپا و عملیات رمضان سال ۶۸ بازخوانی می شود ، که این نمایشگاه از 31شهریور به مدت یک هفته از ساعت ۹صبح تا ۹ شب برای بازدید عموم دایر خواهد بود . 
جانشین سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل به سایر برنامه ها اشاره کرد و گفت : در ۳۱شهریور با شروع هفته دفاع مقدس همزمان باسراسر کشور نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قالب رژه یگان های نمونه برگزار می شود.
وی بااشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم گفت : همانند سال های گذشته امسال هم در حسینیه ثار الله ویژه برنامه ماه محرم به مدت 13 شب برگزار و شاهد حضور هیات های عزاداری از محلات مختلف اردبیل خواهیم بود. 
جانشین سپاه حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد : یک مهر ماه همزمان با بازگشایی مدارس و زنگ مدارس برنامه ای با عنوان نهضت دختران ما زنده ایم در استان خواهیم داشت و این روز با نام علم و فناوری جوانان و سربازان نامگذاری شده است . 
وی بیان کرد : در طول این هفته اختتامیه اردوهای هجرت ، نشست روشنگری ، همایش پیشکسوتان ، غباروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه ها است . 
خبرگزاری بسیج از اردبیل _کبری عزیزی

ارسال نظرات