سردار یزدی در نشست خبری:

٣٠ نمایشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس در تهران برپا می‌شود

فرمانده سپاه تهران بزرگ از برپایی 30 نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان یادیاران همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح شهر تهران خبر داد
کد خبر: ۸۹۱۹۷۳۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، در نشست خبری  هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه های یادیاران، با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم و هفته امر به معروف و نیز شروع سال تحصیلی، اظهار داشت: همزمان با این ایام ٣٠ نمایشگاه دفاع مقدس در نقاط مختلف تهران برپا می‌شود که 30 غرفه امر به معروف هم در آنها فعال خواهد بود.

یزدی با اشاره به نمایش برخی اتفاقات سال های جنگ تحمیلی در این نمایشگاه ها گفت: در 1000 مسجد تهران نیز برنامه‌هایی به منظور ترویج یاد و خاطره شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی به فعال بودن 2هزار مدرسه در حوزه تبیین فرهنگ دوران دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان توسط بسیجیان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

به گفته فرمانده سپاه تهران بزرگ، روز جمعه نیز بعد از نماز جمعه راهپیمایی احیای امر به معروف برگزار خواهد شد.

سردار یزدی افزود: برپایی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه از دیگر برنامه های هفته دفاع است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص تغییر شهردار تهران و هماهنگی ها با مدیریت جدید شهرداری درخصوص هفته دفاع مقدس گفت: این برنامه ها تفاوتی با گذشته ندارد و شهرداری هم با نگاهی نو در برگزاری این برنامه ها همراه ما بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار