کارخانه ذوب نورد به تازگی توسط هلدینگ فولاد شرکت صالحین خریداری شده است و با یک مدیریت جهادی از ورشکستگی حتمی نجات یافته است.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۸۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، فرمانده بسیج کارگری به همراه بسیج مهندسین و اصناف کرمان از کارخانه ذوب نورد کرمان بازدید کردند .

حسین باقری در خصوص بازدید از این واحد تولیدی به خبرنگار بسیج کارگری گفت : کارخانه ذوب نورد با 220 کارگر و  سه چهارم ظرفیت ، به امر تولید اشتغال دارد .

وی افزود : کارخانه ذوب نورد به تازگی توسط هلدینگ فولاد  شرکت صالحین خریداری شده است و با یک مدیریت جهادی از ورشکستگی حتمی نجات یافته است 

باقری تصریح کرد : مدیریت جدید این کارخانه با روحیه و مدیریت جهادی در ابتدای امر کلیه دستگاه های تولیدی این کارخانه  را به روز رسانی و حقوق و دستمزد  کارگران را در جهت رفاه انان افزایش داده است  ، وی برای ارتقا ء بهره وری برنامه هایی از قبیل ،راه اندازی کمیته پیشنهادات ، کمیته ضایعات ، طبقه بندی کارکنان و غیره  به رشد تولید کمک شایانی کرده است .

وی در در پایان خاطر نشان کرد : ظرفیت اسمی این کارخانه 120هزار تن می باشد و برای تحقق  و رشد اهداف پایه ریز شده  در این کارخانه جذب  60 نفر نیرو را در برنامه های اتی  این واحد تولیدی طراحی و پیش بینی  کرده است .

ارسال نظرات