مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع) دشتی خبر داد؛
بوشهرـ مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: امسال در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۸۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان و حوزه ها و پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه دشتی انجام می گیرد که عمدتا برپایه روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان متمرکز شده است.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۹۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اکبر سلیمانی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقارن بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال با ایام محرم باعث افزایش شور حسینی در میان بسیجیان این شهرستان خواهد شد.

وی افزود: امسال در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس 80 برنامه فرهنگی در سطح شهرستان و حوزه ها و پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه دشتی انجام می گیرد که عمدتا برپایه روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان متمرکز شده است.

سلیمانی بیان داشت: تقارن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ایام محرم باعث افزایش درک بهتر نوجوانان و تعمیق فضای روحانی مراسمات این هفته می شود که در نوع خود پدیده ای بی نظیر می باشد بنابراین با درک این موقعیت بی بدیل تمام برنامه های این هفته رنگ و بویی عاشورایی خواهد داشت.

وی افزود: رژه شکوهمند نیروهای نظامی،انتظامی و بسیجیان شهرستان، برگزاری نمایشگاه عکس، ایستگاه صلواتی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری کارگاه مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم، برگزاری نشست نهضت روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت دفاع مقدس در شهرستان دشتی می باشد.

سلیمانی با اشاره به جنایات اخیر در میانمار خاطر نشان کرد: متاسفانه جامعه جهانی حرکت اعتراضی مناسبی در جریان این فجایع انجام نداده است و باید مسئولان امور خارجه کشورمان به همراه سایر کشور های مسلمان برای تکرار نشدن این فجایع دردناک تمام تلاش خود را به کار بندند.

وی افزود: بسیجیان شهرستان دشتی محکومیت جنایات اخیر در میانمار را در برنامه های بزرگداشت هفته دفاع خواستار خواهند شد و اعتراض خود را به تکرار چنین فجایعی در جهان به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات