خبرهای داغ:
با حضور جمعی از مسؤولان ملی
پدر شهید محسن حججی ظهر امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسؤولان ملی در قم تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۹۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با تقدیر از دانشجویان برگزیده در سالن همایش غدیر مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار و در حاشیه این مراسم از پدر شهید محسن حججی تجلیل شد.

در ابتدا آیت‌الله محیالدین حائری شیرازی طی پیامی به این مراسم گفت: یک جشنواره ممکن است در یک نفر ایده‎ای را متولد و تحولی در وی ایجاد کند؛ به عزیزان توصیه می‌کنم که جلساتتان را به نوعی برگزار کنید که برای شرکت‌کنندگان پیام داشته باشد.

همچنین دبیر سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور نیز طی سخنانی به برپایی کلینیک مشاوره شغلی برای دانشجویان فعال قرآنی در حاشیه نمایشگاه این جشنواره اشاره کرد و گفت:‌ در دوره‎های گذشته در قالب مراحل استانی مسابقات شفاهی دنبال می‌شد و برترین‌های بخش شفاهی به مرحله نهایی می‌رسیدند اما در این دوره بخش شفاهی به صورت متمرکز دنبال شده است.

محمدحسن نادری با تاکید بر اینکه داوری‌های بخش شفاهی سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار بوده است، اظهار کرد: در عرصه داوری بخش‌های مختلف این جشنواره از ظرفیت اساتید بین‌المللی استفاده شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به عنوان دیگر سخنران این مراسم با بیان اینکه شهید محسن حججی از دانشجویان این دانشگاه بوده است، گفت: این شهید سرافراز افتخار دانشگاه جامع علمی کاربردی است که امیدواریم دیگر دانشجویان نیز بتوانند از این اسوه الگوبرداری کنند.

محمدحسین امید خاطرنشان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه مشخصی را در دستور کار خود قرار داده است و بر اساس این برنامه حرکت خود را دنبال می‌کند، هر چند امسال چهار هزار کد رشته محل غیر ماموریتی کم شده است اما برای مهرماه سال جاری بیش از 200 هزار نفر ثبت‌نام داشته‌ایم.

در پایان این مراسم رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاه جامع علمی کاربردی و مجموعه فنی و حرفه‌ای در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم در راستای بیکاری افراد تحصیلکرده گام‌های مطلوبی برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان با تاکید بر اینکه قرآن کریم در مورد درجات ایمان روایات مختلفی دارد، عنوان کرد: برخی به علت اینکه ایمان خود را تقویت نمی‌کنند با نقصان مواجه می‌شوند به همین علت گاهی جامعه از ایمان برخودار است اما به علتی اینکه نتوانسته در راستای تقویت آن گام بردارد به هدف مورد نظر نیز نزدیک نمی‌شود.

لازم به ذکر است، دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت که با حضور برادر و پدر شهید محسن حججی برگزار شد، با پیکر یکی از شهدای مدافع حرم وداع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها