فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: هفته دفاع مقدس با شروع ایام حسینی آغاز می‌شود و دهه امربه معروف و نهی از منکر را هم خواهیم داشت، از همین رو وظیفه ما ترویج فرهنگ دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا است.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۲۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج به نقل از  بسیج پرس؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری هفته دفاع مقدس و نمایشگاه‌های یادیاران گفت: برنامه‌های دفاع مقدس با برنامه های متنوعی شروع می‌شود. هفته دفاع مقدس با شروع ایام حسینی آغاز می‌شود و دهه امربه معروف و نهی از منکر را نیز خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: 30 نمایشگاه در نقاط مختلف تهران برپاکرده ایم. 30 غرفه تیز برای امربه معروف در این نمایشگاه‌ها است. این نمایشگاه‌ها بخشی از دوران دفاعدمقدس را به نمایش گذاشته است.

سردار یزدی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته عنوان داشت: در 1000  مسجد برنامه خواهیم داشت. در مدارس نیز برنامه های دفاع مقدس دانش اموزان و الگوسازی و فضاسازی محرم را داریم. میثاق با شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا داریم. ملاقات با جانبازان و خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های ماست.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خاطر نشان کرد: روز اول هفته دفاع مقدس با راهپیمایی بعد از نماز جمعه تهران آغاز می‌شود. روز دوم زنگ مدارس برای امر به معروف و نهی از منکر است. روز سوم برای دانشجویان است. روز چهارم مختص مجموع ادارات و امر به معردف و نهی از منکر خواهد بود. روز پنجم برای فرهنگ عفاف و حجاب و روز ششم بزرگداشت شهدای اصناف و اقتصادی مقاومتی را خواهیم داشت. روز هفتم حمایت از عامران امر به معروف است.

سردار یزدی افزود: آنچه برای ما مهم است بزرگداشت شهدا و ترغیب جوانان به یاد و خاطره دفاع مقدس است. لذا کاری که رزمندگان ما کردند باید در زندگی ترویج کنیم تا توفیقات زیادی بدست اوریم. اخلاق شهدا اسیب های اجتماعی را از بین می برد. اگر اینها به نسل جوان ترویج شود مطمئنا در همه مسایل و اقتصاد  و بین الملل پیشرفت می کنیم.

وی افزود: ثبات رزمندگان دفاع مقدس باید در کشور تروبج شود و این دشمن را شکست خواهد داد. وظیفه ما ترویج فرهنگ دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا است.

فرمانده سپاه تهران با بیان اینکه کارهای لازم برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شده است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان در روز اول انجام خواهد شد. ما در برنامه های خود تفاوتی با سال‌های گذشته نداریم و شهردار جدید نیز کمک‌های خود را انجام داده است.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات