دانشگاه یاسوج در آینده نزدیک به عنوان دانشگاه پیشرو در بخش دانشگاه‌های الکترونیک مطرح می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۴۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به تلاش مدیریت دانشگاه در ارتقاء دانشگاه یاسوج، پیشرو در بخش الکترونیکجایگاه دانشگاه یاسوج گفت: در حوزه ایجاد فضا‌های آموزشی و آزمایشگاهی در آینده نزدیک به وضعیت بسیار خوبی خواهیم رسید که امیدواریم این مسأله بتواند در ارتقاء شاخص‌های کیفی دانشگاه موثر باشد.
دکتر محمودرضا رحیمی افزود: در سه سال گذشته بودجه پژوهشی دانشگاه سه برابر شده و سهم بودجه پژوهشی از کل بودجه به عدد ۱۷/ ۵ درصد رسیده است که این عدد در مقایسه با دانشگاه‌های همتراز و یا بالاتر کم نظیر است.
وی همچنین وضعیت خرید تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی را نسبت به سال‌های پیشین قابل قیاس ندانست و ادامه داد: در بسته جدید حمایتی، حمایت از پژوهشگرانی که در حوزه تحقیق فعالیت می‌کنند در اولویت خواهد بود.
رئیس دانشگاه یاسوج حمایت از اساتیدی که در پژوهش‌های بین المللی فعالیت دارند را مهم خواند و تاکید کرد: کسانی که فعالیت‌های بین المللی داشته باشند از امتیازات ویژه‌ای در مصوبات هیأت امنا برخوردار خواهند بود.
رحیمی، افزایش تعداد مراکز رشد از ۸ واحد به ۳۳ واحد در سال‌های اخیر را از امتیازات حوزه پژوهشی دانشگاه دانست.
وی با اشاره به طرح تحول خدمات رفاهی اداری دانشگاه افزود: ساخت هتل دانشگاه، خرید یک باب زائرسرا در مشهد و انعقاد تفاهم نامه رفاهی با دانشگاه‌های خوب کشور در برنامه کاری دانشگاه قرار دارد.
ارسال نظرات