فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت انقلابیگری مردم و مسئولان در اداره کشور گفت: شعار اصلی هفته دفاع مقدس امسال من انقلابیم است.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۷۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسگر کریمیان با بیان اینکه یکی ار نیازهای اصلی کشور در حال حاضر انقلابی گری است، تصریح کرد: در کشوری که حکومت و حاکمیتش با خون شهیدان آبیاری شده است اگر مسئولی انقلابی نباشد و انقلابی رفتار نکند خائن است.

وی با بیان اینکه همه حرکت های نظام از آغاز نقلاب و حتی انقلابیان پیش از انقلاب نیز با برنامه و آینده نگری بود خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) همه حرکت های خود را با برنامه و آینده نگری انجام داده بودند و الان نیز باید با برنامه و آینده نگری انقلاب را به پیش بریم.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه عرصه جهاد را دارای عرصه های گوناگونی دانسته و بیان داشت: جهاد فقط جهاد دفاعی نیست بلکه جهاد علمی، اقتصادی و فرهنگی نیز جهاد است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت عظیم سپاه در عرصه های گوناگون برای صیانت از انقلاب بیان کرد:در هر عرصه ای که انقلاب نیاز داشته باشد سپاه وارد عمل شده و خواهد شد و تاکنون نیز در بخش هایی که وظیفه ذاتی سپاه نبوده است با افتخار کارهای بزرگی انجام داده ایم و یکی از این کارهای بزرگ که هم اکنون در حال انجام است محرومیت زدایی در 220 روستا است.

کریمیان برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس امسال را بزرگداشت سربازان، رژه نیرو های مسلح، نمایشگاه، تجلیل از جانبازان و بازنشستگان و برنامه های متنوع دیگری برشمرد و افزود: یکی از برنامه های شاخص امسال برپایی نمایشگاه دفاع مقدس است که امسال تاکید ما در برپایی نمایشگاه اهمیت دادن به کیفیت است تا کمیت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصادف بودن هفته دفاع مقدس و هفته امربه معروف و نهی از منکر گفت: اگر بخواهیم به جامعه اسلامی برسیم باید دولت اسلامی را بسازیم و برای ساختن جامعه اسلامی باسد امر به معروف و نهی از منکر را زنده نگه داریم.

ارسال نظرات