برنامه های متنوعی با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه، تصویب شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۷۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
فرماندار کهگیلویه با اشاره به ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های متنوع شهرستان گهگیلویه برای هفته دفاع مقدسبرای پاسداشت این هفته در شهرستان کهگیلویه برنامه‌های مختلفی اجرا میشود.
پوزش افزود: غبارروبی گلزار شهدا و بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، زیبا سازی فضا‌های اداری، رژه نیرو‌های نظامی و انتظامی همراه با رژه خودرویی عصر روز ۳۱ شهریور از جلوی سپاه پاسداران تا میدان مرکزی شهر، اجرای برنامه‌های فرهنگی ادارت، برپایی ایستگاه صلواتی، نواختن زنگ مقاومت همزمان با بازگشائی مدارس در روز یکم مهرماه در مدارس شهرستان و تجلیل از مدیران رزمنده هشت سال دفاع مقدس از مهمترین برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه برگزار میشود.
فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه هم در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ضرورت ایجاد ستاد اجرایی این هفته اشاره کرد و گفت: برای گرامیداشت این هفته در شهرستان ۵۹ برنامه در نظر گرفته شده است.
سرهنگ برومندزاده هم چنین از تشکیل هشت کمیته برای پیشبرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: کمیته‌های امنیتی، پشتیبانی، روستایی، ایثارگران، بانوان، ورزشی، فرهنگی و جوانان از جمله کمیته‌های فعال برای گرامیداشت این هفته است.
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
ارسال نظرات