فرماندار عجب شیر با تاکید بر نمایش اقتدار نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس، گفت: تبعیت از رهبری و عزم و اراده ملی ویژگی بارز مردم در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۸۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

ولایت مداری و عزم ملی ویژگی بارز دوران دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید شمس الدین مراثی در جلسه هماهنگی مراسم رژه 31 شهریور اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد و خاطره کسانی است که از جان خود گذشتند تا مردم کشورشان در رفاه باشد.
وی اضافه کرد: در شرایطی که استکبار تمام توان خود را برای حمایت و پشتیبانی از رژیم غاصب صدام متمرکز کرده بود تا در همان ابتدای جنگ کار انقلاب اسلامی را یک سره کنند اما ملت با رهبری امام خمینی (ره) و با بصیرت در مقابل دشمن ایستادند و ثابت کردند که ملت ایران تسلیم زورگویی های دشمنان نخواهد شد.
وی گفت: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای نشان دادن اراده پولادین ملت ایران بود در واقع در این دوران نقش ارزنده نظام اسلامی، رهبری و ولایت و اراده پولادین ملت ایران در مقابله با استکبار تجلی پیدا کرد.
وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس به دلیل یکپارچگی و وحدت ملت ایران هیچ گاه شاهد واگرایی و عقب نشینی در مقابل دشمن نبودیم، اضافه کرد: امروز نیز اگر می خواهیم در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید با روحیه جهادی که در هشت سال دفاع مقدس وجود داشت عمل کنیم.
فرماندار عجب شیر خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان طولانی ترین جنگ قرن 21 شناخته شده است و این جنگ در واقع با هدف ضربه زدن به انقلاب نوپای ایران صورت گرفت اما امام راحل با پشتیبانی مردم این نظام نوپا را نجات داد.
مراثی افزود: حضور گسترده نیروهای مسلح در مراسم رژه امسال بسیار مهم است و و باید قدرت نظامی جمهوری اسلامی را در این مراسم به طور شایسته ای به جهانیان نشان دهیم.
مراسم رژه نیروهای مسلح در عجب شیر شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در قالب گروهان های مختلف و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ساعت 9 صبح 31 شهریور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات