خبرهای داغ:
دکتر حسینی شاهرودی در پیامی ارتحال مرحوم آیت الله حاج شیخ علی اصغر معصومی شاهرودی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام راحل را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۸۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حسینی شاهرودی در پیامی ارتحال مرحوم آیت الله حاج شیخ علی اصغر معصومی شاهرودی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام راحل را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسد‌ها شیء- وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پُر کند.
رحلت تاسف بار روحانی وارسته، حضرت آیت الله حاج شیخ علی اصغر معصومی شاهرودب، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری و از ذخایر و افتخارات حوزات علمیه شاهرود و مشهد را تسلیت می‌گویم.
بی شک فقدان آن عزیز بزرگوار که عمر پر برکت خویش را در راه نشر معارف اهل بیت (ع) و تدریس و تالیف و در سنگر امامت جمعه و عضویت در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و نیز نقشی موثر در مبارزات انقلابی مردم علیه طاغوت و دوران دفاع مقدس و همراهی با امام راحل عظیم الشان (ره) ایفا نمودند، برای مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی خطه معلمان دین و اخلاق به خصوص اهالی زادگاه ایشان در روستای عالم پرور ابرسج، بسیار گران و خسارت بار خواهد بود.
این جانب ضمن تسلیت رحلت این عالم ربانی به ساحت قدس مهدوی عجل الله تعالی فرجه الرشیف، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه فاخر شاهرود و مشهد، بیت شریف معصومی و همه ارادتمندان آن مرحوم، برای او روح و رضوان و مغفرت الهی مسئلت دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها