خبرهای داغ:
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ارسال 6 میلیون و 300 هزار لیتر فرآورده بنزین از انبار نفت ایثارگران طی یک روز در 26 شهریور ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۹۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

ارسال بیش از 6 میلیون لیتر بنزین به مقاصد مصرف طی یک روز در همدانامین روستایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با ارسال 6 میلیون و 300 هزار لیتر فرآورده بنزین از انبار نفت ایثارگران در روز گذشته، اتفاقی قابل توجه در سبقه سوخت‌رسانی مناطق شرکت ملی پخش و افتخاری دیگر برای منطقه همدان رقم خورد.

وی عنوان کرد: بارگیری بیش از 200 دستگاه تریلر فقط از فرآورده حساسی چون بنزین در یک روز کم سابقه بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان افزود: ارسال این محموله‌ها که عمده آن در بخش حمل و نقل مصرف خواهد شد به شهرستان‌های تابعه استان همدان و حتی فراتر از آن به بعضی از نقاط میهن اسلامی مانند اردبیل، میاندوآب، زنجان در جریان است.

وی ادامه داد: با رشد کم سابقه مصرف بنزین در شهریور ماه امسال و لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای جلوگیری از توقف خودروها حتی برای یک لحظه، تمام کوشش و اهتمام مسئولین و کارکنان به کار گرفته شد تا سوخت به موقع در اختیار هموطنان قرار گیرد تا آنجایی که دوردست‌ترین نواحی کشور مثل خوی و ماکو نیز از این خوان پر برکت بی‌نصیب نماندند.

روستایی با بیان اینکه مصرف این فرآورده با ارزش را بالاتر از حد استاندارد است و خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف سوخت از سوی مردم و تولید خودروهای کم مصرف از سوی تولیدکنندگان ضرورتی برای تمام فصل ها و نسل‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات