خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان
مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : بیش از 1200 نفر از خواهران و برادران ارکان شجره ی صالحین در اردوی تربیتی ، فرهنگی یادمان شهید حججی شرکت می نمایند.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۲۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان حجت الاسلام امین امینیان مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : این اردو به منظور توانمند شدن ارکان شجره ی صالحین و انس و الفت بیشتر بین استادان ، سرمربیان ، مربیان و سرگروه ها برگزار می گردد.

وی گفت : این اردو به مدت 48 ساعت در اردوگاه سیدالشهداء شهر آبعلی برگزار و مجموعا 1200 نفر که 600 نفر برادر و 600 نفر خواهر می باشند.

وی خاطر نشان کرد : در این اردوی تربیتی فرهنگی ضمن زیارت حضرت معصومه (س) ، حرم مطهر امام خمینی (ره) و حضرت عبدالعظیم حسنی از موزه ی عبرت ، باغ موزه ی دفاع مقدس ، حسینیه ی جماران و منزل امام راحل و کاخ های سعد آباد بازدید به عمل می آید.

حجت الاسلام امینیان افزود در روز دوم اردو 10 ساعت کلاس آموزشی برای این افراد در اردوگاه با موضوعات معیارهای انقلابی گری ، آشنایی با انقلاب اسلامی و تهدیدات و فرصت ها و مدیریت فرهنگی برنامه ریزی شده است .

وی در اپایان گفت : این اردو در دو مرحله از تاریخ 25/06/96 تا 30/6/96 برگزار می گردد.

 

ارسال نظرات