مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه عالی ایوانکی خبر داد:

ساخت خانه سوخته یک خانواده بی بضاعت توسط گروه جهادی روشن

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه عالی ایوانکی گفت: خانه ی یک خانواده بی بزاعت که سال گذشته در آتش سوخته بود توسط گروه جهادی روشن ساخته می شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۲۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

صادق جان محمدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه عالی ایوانکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار اظهار کرد: گروه جهادی روشن متشکل از بیست و پنج نفر از دانشجویان و بسیجیان دانشگاه عالی ایوانکی به روستای جنت آباد گرمسار اعزام شده است.

وی عنوان کرد:هدف اصلی ما از اعزام این گروه در ابتدا خودسازی اعضای گروه جهادی می باشد و به همین خاطر از طلاب و یک تیم فرهنگی در گروه خود بهره مند هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه عالی ایوانکی افزود: پروژه عمرانی گروه جهادی روشن ساخت خانه یک خانواده بی بزاعت است که متاسفانه در سال گذشته دچار آتش سوزی شده بود و این خانواده بخاطر مشکلات مالی نتوانسته اند خانه خود را بسازند که ما با شناسایی های انجام شده این عرصه را بعنوان فعالیت عمرانی خود انتخاب کردیم.

جان محمدی ابراز کرد: هزینه ساخت این خانه را بخشداری، کمیته امداد، دانشگاه و خیرین تامین کرده اند؛ و همچنین بخشی از هزینه ساخت این پروژه را اعضای خود گروه از هزینه های شخصی خود پرداخت کرده اند.

وی در پایان بیان کرد : نقشه این خانه با کمک گروه معماری دانشگاه کشیده شده و ما نیز بدنبال این هستیم تا با کمک مسئولین و مسئولین دانشگاه و همت جهادگران روزهای پایانی هفته را به این روستا بیاییم تا این پروژه را به اتمام برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار