مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس شاهرود خبر داد:
قندهاری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری سالار شهیدان هشت یادواره شهدا در سطح شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۳۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم با اشاره به برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا در سطح شهرستان شاهرود اظهار کرد: به همت ستاد‌های یادواره شهدا محلات شهر و روستا‌ها در ایام هفته دفاع مقدس هشت یادواره شهدا در سطح شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
وی افزود: اولین یادواره در ۲۹ شهریورماه در روستای گلستان بعد از نماز مغرب و عشا در روستای گلستان به همت حوزه بسیج روستایی حمزه سیدالشهدا برگزار خواهد شد.
کمیل قندهاری خاطر نشان کرد:یادواره شهدای شهر مجن با سخنرانی سردار دقیقی در ۳۰ شهریور ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در به همت حوزه مقاومت بسیج روستایی کربلا در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد:یادواره شهدای روستای مغان در ۳۰ شهریور ماه همزمان با نماز مغرب و عشا به همت حوزه بسیج روستایی نجف اشرف در روستای مغان مسجد جامع این روستا برپا می‌گردد.
قندهاری اضافه کرد: یادواره شهدای شهرک انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام تقوی از قم در ۳۰ شهریور ماه در مسجد النبی شهرک انقلاب شاهرود به همت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و پایگاه عاشقان ولایت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا منا گفت: این یادواره در دوم مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ بعدازظهر به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود و پایگاه امام خامنه‌ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت برگزار خواهد شد.
مسئول مرکز حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شاهرود ادامه داد: یادواره شهدا روستای بدشت ۲ مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا به همت حوزه بسیج روستایی نجف اشرف در روستای بدشت شاهرود برپا می‌گردد.
وی با اشاره به یادواره شهدای روستای جیلان عنوان کرد: دوم مهر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا یادواره شهدای روستای جیلان به همت حوزه مقاومت بسیج روستایی حمزه سیدالشهدا در روستای جیلان بخش بسطام برگزار می‌شود.
قندهاری اظهار کرد: یادواره شهدا روستای علی آباد بخش بسطام نیز ۵ مهرماه یعد از نماز مغرب و عشا به همت حوزه بسیج روستایی کربلا در روستای علی آباد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای برنامه تجلیل از مقام شامخ سرداران شهید دوران دفاع مقدس شهرستان شاهرود افزود: همه این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و عمق بخشی به این فرهنگ در سطح نسل جوان و نوجوان جامعه و بزرگداشت ماه محرم الحرام برگزار می‌شود.
قندهاری با دعوت از همه مردم برای حضور پرشور در این یادواره‌ها تاکید کرد: حضور آحاد مردم در این برنامه‌ها توطئه‌های دشمنان را در جنگ نرم ناکام گذاشته و به آن‌ها می‌فهماند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما ساری و جاری است و آن‌ها به فرمود: ه امام راحل و مقام معظم رهبری هیچ غلطی نخواهند کرد و از این ملت سیلی می‌خورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها