خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اینکه سپاه و روحانیت مورد تهدید هستند هیچ شکی در آن نیست امروز ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۶۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

امروز ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم/دشمن لحظه به لحظه ما را رصد می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در همایش روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) در اردوگاه ابوذر ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید قدر خود را بدانیم که این زمینه فراهم شده و در سپاه خدمت می‌کنیم و نباید لحظه‌های خدمت در سپاه را فراموش کرد.

وی گفت: دشمن قطع به یقین رفتارها و کردارهای ما را در داخل سازمان و بیرون سازمان رصد می‌کند، اگر رفتار و حرکات ما مناسب بود لبخند امید در دل مادران شهدا می‌نشیند و اگر برعکس این باشد باعث شادی دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه تأکید کرد: اینکه سپاه و روحانیت مورد تهدید هستند هیچ شکی در آن نیست ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم.

وی تصریح کرد: دشمن فعال است و لحظه به لحظه ما را رصد می‌کند و دنبال این است تا هر فرصتی پیش بیاید ضربه‌ای به سپاه بزند.

سردار مجیدی تصریح کرد: پاسداران، سربازان و بسیجیان امانتی در دست ما هستند و باید ببینیم ما چقدر می‌توانیم روی آنها تأثیرگذار باشیم که از صراط مستقیم خارج نشوند و برای آنها مشکلی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه رسالت و مسئولیت ما بسیار سنگین است، افزود: شما روحانیون می‌توانید اثر بیشتری روی جوانان داشته باشید و شرط آن این است که با این جوانان همنشین شده و چهره به چهره صحبت کنید چراکه با این روش بسیاری از مشکلات آنها آشکار و با بیان راهکارها مشکلات آنها رفع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: امروز اگر ما با هم نباشیم و با هم این حرکت را انجام ندهیم سپاه ضرر می‌کند، بنابراین باید بیشتر با هم باشیم و جلو برویم تا در سپاه اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات