جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دفاع مقدس ، گنجینه عظیمی است که فرهنگ آن باید به نسل های بعدی انتقال یافته و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۷۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار عماد خیری در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در فرمانداری میاندوآب اظهار کرد: دفاع مقدس ، گنجینه عظیمی است که فرهنگ آن باید به نسل های بعدی انتقال یافته و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدا الگوهای ماندگار هستند که همه ما در قبال دفاع مقدس و خون شهدا تکلیف و وظیفه مهمی داشته و باید قدردان این ایثارگریها ورشادتها باشیم.

وی با بیان اینکه امنیت امروز ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهداست، گفت: اگر عمق دفاع استراتژیک ایران تا بالای سر اسراییل رسیده و خط مقدم ما، پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی قرار داشته و مدافعان حرم، فراتر از مرزهای ایران اسلامی، از امنیت و اقتدار ما دفاع می کنند.

خیری با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال نفوذ و توطئه هستند، تصریح کرد: دشمنان با هجمه های فرهنگی به دنبال نفوذ در بین جوانان ما هستند و باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه بود و هفته دفاع مقدس نیز فرصت خوبی برای تبیین رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: ادارات و نهادهای مختلف باید به هفته دفاع مقدس و برنامه هایی که این ایام برگزار می شود، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی هم چنین به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این ایام برنامه های مختلفی مانند یادواره های شهدا و شب شعر و خاطره، استفاده از راویان دفاع مقدس در مدارس و برنامه های فرهنگی دیگر برگزار می شود.

ارسال نظرات