خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بجنورد در همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس بر تعمیم روش و منش رزمندگان دوران دفاع مقدس به کارگزاران نظام تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۸۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه ناحیه بجنورد در همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس بر تعمیم روش و منش رزمندگان دوران دفاع مقدس به کارگزاران نظام تاکید کرد.

 سرهنگ مجید فغانی با تاکید بر ولایتمداری شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی در وصیت نامه‌های خود بیش از هفتصد هزار بار تبعیت از ولایت فقیه را تاکید و سفارش کردند.

وی ادامه داد: با مراجعه به وصیت نامه شهدای دوران دفاع مقدس به طور میانگین چهار بار نام مبارک امام حسین(ع) و یا واقعه کربلا و عاشورا و هچنین نام‌های مبارک حضرت زینب (س) و حضرت علی اکبر(ع) و حضرت عباس(ع) مشاهده می‌شود.

فغانی با تاکید براینکه  صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه و جهان  مدیون دفاع مقدس و برکات آن است تصریح کرد: با داشتن چنین فرهنگ غنی از دفاع مقدس و روش و منش رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس  باید آن را  به سیستم اداری و کارگزاران حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تعمیم داد.

فرمانده سپاه ناحیه بجنورد ضمن قدرانی و تشکر از حضور مردم در این راه پیمایی همگانی گفت: دفاع مقدس گنجینه ای عظیمی است که ان شالله باید از این گنجینه عظیم به نحو مطلوب و شایسته بهره برداری شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها