خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به تقدیم بیش از 750 شهید در دوران دفاع مقدس از شهرستان تویسرکان گفت: گنجینه معارف و ارزش‌های دفاع مقدس راه روشن آینده جمهوری اسلامی و مسیری که باید همه ما بپماییم را ترسیم می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۹۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

گنجینه معارف دفاع مقدس راه روشن آینده جمهوری اسلامی را ترسیم می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ سعید سعیدی در نشست هماهنگی برای برگزاری آئین‌های هفته دفاع مقدس در تویسرکان اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس در حقیقت به معنای خدمات‌رسانی جهادی، بی چشم داشت و بدون منت‌گذاری به عموم مردم، توجه به اولویت بندی‌ها در رفع مشکلات کشور و تلاش مضاعف برای حل آنها است.

وی گفت: فرهنگ جهادی دفاع مقدس به همه ما می‌آموزد که اقتدار انقلابی و اسلامی و منافع ملی کشور را بر اهداف شخصی ترجیح دهیم و در این راه حتی جان خود را فدا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نوع اندیشه حاکم بر جامعه در دوران دفاع مقدس را بهترین راهبرد برای حل معضلات کنونی در حوزه‌هایی مانند اقتصاد، معیشت، فرهنگ و دیگر بخش‌ها دانست و تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و سیره عملی شهدا و دفاع مقدس به معنای جنگ طلبی نیست بلکه در حقیقت به معنای تلاش مسئولانه، سازنده، بی‌منت و هدفمند برای توسعه و آبادنی کشور است.

وی با اشاره به تقدیم بیش از 750 شهید در دوران دفاع مقدس از شهرستان تویسرکان بیان کرد: گنجینه معارف و ارزش‌های دفاع مقدس راه روشن آینده جمهوری اسلامی و مسیری که باید همه ما بپماییم را ترسیم می‌کند.

سعیدی اظهار داشت: در هفته مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع مانند برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی، یادواره‌های شهدا، روایتگری از حماسه آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و فعالیت‌های هدفمند فرهنگی با هدف نهادینه سازی این فرهنگ مترقی و سازنده در جامعه در شهرستان تویسرکان خواهیم بود.

وی افزود: شب‌های دوم تا چهارم محرم که با هفته دفاع مقدس مقارن شده نیز شاهد حضور مداح اهل بیت دوران دفاع مقدس :صادق آهنگران" در تویسرکان و برگزاری مراسم سوگواری در محوطه بارگاه حضرت حیقوق نبی(ع) هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات