مسئول اردویی راهیان نورسپاه سید الشهداء(ع) استان تهران خبرداد
زرگر گفت: در بخش عمومی این اعزام ها بیش از 3700نفر و در بخش دانش آموزی 1200 نفر به استان های آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه اعزام شدند
کد خبر: ۸۹۲۰۰۴۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  محسن زرگر مسئول اردویی راهیان نور سپاه سید الشهداء(ع) استان تهران در خصوص اعزام های صورت گرفته از شهرستان های استان تهران به راهیان نور غرب و شمالغرب در فصل تابستان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور استان تهران در بخش عمومی در ماه جاری آغاز شد و برنامه ریزی شده بود اقشار عمومی و محلات استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل اقبال عمومی صورت گرفته این اعزام های در2 بخش عمومی و دانش آموزی پیگیری شدند.

وی ادامه داد: در بخش عمومی این اعزام ها بیش از 3700نفر و در بخش دانش آموزی 1200 نفر به استان های آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه اعزام شدند.

مسئول اردویی راهیان نورسپاه سید الشهداء (ع) استان تهران با اشاره به اردوهای راهیان نور دانش آموزی خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی سراسر کشور همه ساله در مهرماه آغاز می گردد و تا ماه های پایانی سال ادامه خواهند داشت.

زرگر خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای اعزام های راهیان نور امسال و زمان اجرایی آن در کمتر از یک ماه سعی شد زائرین راهیان نور از تمامی یادمان های شهداء و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان های آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه بازدید نموده و نهایت استفاده از این سفر معنوی را ببرند.

مسئول اردویی راهیان نور سپاه سید الشهداء (ع) استان تهران در پایان گفت: نمایش های رزمی فرهنگی اجراء شد ه در استان های میزبان راهیان نور از مکان های مورد بازدید کاروان های راهیان نور استان تهران در فصل تابستان امسال بودند.

ارسال نظرات