خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج):
حجت الاسلام غفاری پور، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، با اشاره به اینکه دشمن به دنبال انقلاب زدائی در حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: دشمن می داند که شیعیان بیش از سایر مذاهب فعال هستند و قدرت مذهب شیعه در دست روحانیون و مراجع آنان است.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۶۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دشمن به دنبال سکولار کردن حوزه های علمیه است.

حجت‌الاسلام رضا غفاری پور در نخستین همایش پیرغلامان اهل بیت گلپایگان در امامزاده ابراهیم(ع) سعیدآباد، اظهار کرد: دشمن برای حوزه های علمیه ما برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره به سخنان کارشناس صهیونیستی امریکائی و بیان اینکه تاکنون انقلابی زدائی در دانشگاه ها هدف بوده است مطرح کرد: دشمن با برنامه ریزی های خود به دنبال این است که آخوند سکولار تحویل جامعه دهد و از حوزه های علمیه نیز انقلابی زدائی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با یاداوری تاکید رهبری برای خواندن اشعار انقلابی در عزاداری ها توسط مداحان تصریح کرد: دشمنان امروز حتی برای مراسم عزاداری ما نیز برنامه ریزی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری پور با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی مجالس عزاداری ها از شمر و یزید حرف می زنند ولی با شمر و یزید زمانه بیگانه هستند خاطرنشان کرد: کربلا و جریان عاشورا سیاسی بود.

وی افزود: من تعجب می کنم چه طور برخی می گویند چرا مجالس عزاداری امام حسین را سیاسی می کنید!

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه خدای ناکرده در مجالس ما شعری خوانده نشود که عزت اسلامی را زیر سوال ببرد یاداور شد: اشعاری که در مجالس عزاداری خوانده می شود باید انقلابی باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری پور با اشاره به اینکه بسیج در هر مسجد و حسینیه ای که هست کارش با هیات و روحانیون فرقی ندارد و همه هدف معرفت افزائی را دنبال می کنند، بیان کرد: تبلیغ دین و معرفت افزائی وظیفه همه ما است.

وی ادامه داد: اگر زبان گفت و گو با یکدیگر را داشته باشیم نه تنها مشکلی پیش نمی آید بلکه می توانیم از ظرفیت های هم استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) در پایان با اشاره به اینکه بزرگ ترین مرکز شیعه شناسی در تلاویو اسرائیل قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمن می داند که شیعیان بیش از سایر مذاهب فعال هستند و قدرت مذهب شیعه در دست روحانیون و مراجع آنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها