استاندار زنجان:

زنجان پایه گذار برگزاری جشنواره روستا در کشور است

جای خرسندی است که استان زنجان پایه گذار برگزاری جشنواره روستا در کشور شده است.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۶۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره روستا در مجموعه گردشگری گاوازنگ زنجان گفت:   سنت ها، رسوم و فرهنگ مناطق مختلف روستایی استان در جشنواره روستا به نمایش گذاشته شد.

اسداله درویش امیری افزود: یکی از آثار ارزشمند برگزاری جشنواره روستا در زنجان، همین نمایش مناسب از سنت ها، رسوم و فرهنگ مناطق مختلف روستایی استان است که به خوبی در این 5 روز در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره های مختلفی در کشور برگزار می شود، اظهار داشت: در طول برگزاری جشنواره های مختلف در استان و کشور، همواره روستائیان حضور موفق و پرشوری دارند که باید حضور این قشر در زمان برگزاری جشنواره ها، ارج نهاده شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: جامعه روستائی کشور، همواره پای ثابت و محوری در برگزاری جشنواره های این چنینی بوده‌ و برگزاری این جشنواره به نام روستا و برای معرفی توانمندی های این قشر زحمتکش جامعه، اقدام مناسبی بود که از سوی متولیان امر صورت گرفت.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه جای خرسندی است که استان زنجان پایه گذار برگزاری جشنواره روستا در کشور شده است، افزود: برگزاری استانی جشنواره روستا در زنجان برای نخستین بار، موجب بیشتر دیده شدن جامعه روستایی استان شد و این موفقیت حاصل نگاه مسئولان مربوطه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره روستا موجب همدلی و شادی جمعیت روستایی و شهری استان در کنار یکدیگر است، اظهار داشت: طی برگزاری این جشنواره، شاهد شادی و رضایت مردم بودیم که این موضوع، بسیار قابل توجه و با اهمیت است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار