برگزاری جلسه شورای استانی نظارت و ارزیابی گسترش آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

سومین جلسه شورای استانی نظارت و ارزیابی گسترش آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در سال 96 با حضور مدیر کل، معاونین، مسئولین ادارات و واحدهای اداره کل، روسای مراکز آموزشی استان و کارشناسان سالن برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۶۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سومین جلسه شورای گسترش آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم در سال جاری با حضور مدیر کل، معاونین، مسئولین ادارات و واحدهای اداره کل، روسای مراکز آموزشی استان و کارشناسان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه روسای مراکز آموزشی، ادارات و واحدها مسائل و مشکلات موجود و نحوه ساماندهی آنها را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در ادامه این جلسه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان بر ضرورت استقرار مدیریت ارزیابی عملکرد، اصلاح فرایندها، ارائه آموزشهای مبتنی بر پژوهش، اهتمام به تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، انضباط مالی و مقررات اداری  تاکید داشت .

محمد رضا انصاری افزود: اهتمام کلیه روسای مراکز و واحدها به تامین کارگاه ها، تجهیزات، ابزار و مواد مصرفی مورد نیاز، اهتمام لازم به تحقق تعهدات طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار توسط مراکز دولتی، ارائه گزارش روسای محترم مراکز دولتی از عملکرد کارگاه های آموزشی و ثبت اطلاعات عملکرد آموزشی و اجرایی در سامانه سپهر از مهمترین مباحث مطرح شده در سومین جلسه شورای نظارت، ارزیابی و گسترش آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان  بود.

 

ارسال نظرات