در تلاش هستیم با ظرفیت سنجی مناسب از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان زمینه مشارکت آن‌ها در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد را فراهم کنیم .
کد خبر: ۸۹۲۰۰۷۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت: در کنار توسعه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استفاده از ظرفیت  سایر دستگاه‌ها در رسیدگی به امور نیازمندان از اولویت‌های حوزه مشارکت مردمی این نهاد است.

ذبیح‌الله غفاری با اشاره اینکه به‌منظور استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و دستگاه‌های اجرایی  شهرستان خدابنده منعقد می‌شود، افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و ادارات و نهادهای مختلف شهرستان خدابنده فرصت‌های جدیدی برای خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف این نهاد ایجاد می‌شود.

وی بابیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیازهای متعددی در بخش‌های مختلف دارند، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم متناسب با نیاز گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد ظرفیت‌های موجود در سایر دستگاه‌ها را  شناسایی کرده و به نفع جامعه هدف این نهاد بهره‌برداری کنیم .

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده از کمک ۷۷ میلیون تومانی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در پنج‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدابنده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در قالب کمک‌های نقدی ، غیر نقدی و خدمات در پنج‌ماهه ابتدای امسال انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: هم دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدابنده برای کمک به درمان ، ساخت و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و طرح‌های اجرایی ماه رمضان در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت کرده‌اند.

غفاری افزود: در تلاش هستیم با ظرفیت سنجی مناسب از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان زمینه مشارکت آن‌ها در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد را فراهم کنیم .

ارسال نظرات