تصاویر زیر حاکی از كپرنشيني افراد معتاد و گذران زندگی در یکی از مکانهای حاشيه شهر پارس آباد دارد.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۰۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل،  این جا کجاست حاشیه یا متن شهر؟ کافی است دقایقی در حاشيه محله زيرنهر تراب بایستید تا آسیب هایی را که هرگز دلم نمی خواهد نامشان را ببرم، ببینید.

تایید این ادعا به تحقیق و پژوهش کاربردی و میدانی و ... نیاز ندارد، چند دقیقه در حاشيه اين محله که حضور داشته باشید متوجه آسیب ها می شوید وحتما با مردم صبور و کم توقع این مناطق ابراز همدردی خواهید کرد. به گفته اهالي محل زير نهر تراب معتادان و سارقان امان مردم این محله را بریده اند و آبروی این انسان های شریف را در این منطقه بر باد داده اند.

اهالي مي گويند: این جا نظارت های اجتماعی به مراتب کمتر از دیگر نقاط شهری است؛ تراکم ساختمانی پایین و تراکم جمعیت بالاست، بزهکاری رواج دارد و استعمال مواد مخدر امری عادی شده است و برخی افراد در این مناطق از محل خرید و فروش مواد مخدر و خانه های اجاره ای چند ساعته، کسب درآمد می کنند و در لابه لای جمعیت بالای حاشیه پنهان می شوند. بافت مسکونی درهم و بی ضابطه، فرسودگی بناها، نمای نامطلوب ابنیه و سیمای شهر که بی ضابطه و به دور از نظارت شکل گرفته اند و البته رابطه ای تنگاتنگ با آسیب های اجتماعی دارند.

تصاویر ذیل مربوط به كپرنشيني تعدادي از معتادان در حاشيه محله زير نهر تراب پارس آباد می‌باشد.

 

 

منبع:آزان مغان

 

ارسال نظرات