مدیرکل اوقاف مازندران با اشاره به کسب رتبه دوم گروه نسیم رحمت از شهرستان بابلسر در رشته مدیحه‌سرایی تصریح کرد: سیده عاطفه هاشم‌ورزی، نرجس رجب‌نژاد، معصومه ابدی، زهرا پورطهماسب و زهره چالی‌ملکشاه اعضای گروه نسیم رحمت را تشکل دادند.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۶۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در ارومیه، اظهار کرد: 46 مازندرانی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند.

وی از افتخارآفرینی 10 نخبه مازندرانی در چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و افزود: قاریان و نخبگان مازندرانی در این دوره از رقابت‌ها حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: سیدرضا کاظمی از شهرستان آمل در رشته حفظ و معارف احادیث رتبه نخست چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه را کسب کرد و به مرحله بین‌المللی راه پیدا کرد.

حیدری با بیان اینکه پیمان ایازی از شهرستان قائم‌شهر در رشته حفظ کل رتبه ممتاز را کسب کرد، افزود: محمد لائینی از شهرستان نکا در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم رتبه ممتاز را کسب کرده است.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم گروه نسیم رحمت از شهرستان بابلسر در رشته مدیحه‌سرایی تصریح کرد: سیده عاطفه هاشم‌ورزی، نرجس رجب‌نژاد، معصومه ابدی، زهرا پورطهماسب و زهره چالی‌ملکشاه اعضای گروه نسیم رحمت را تشکل دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: حکیمه نصیری از شهرستان بهشهر در رشته حفظ کل چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف حائز رتبه نخست و به مرحله بین‌المللی راه پیدا کرد.

حیدری اظهار کرد: در رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن‌کریم حکیمه یوسفی از مازندران در بخش شایسته تقدیر قرار گرفت.

وی در پایان گفت: نخبگان قرآنی مازندران در ورود به شهرهای خود مورد استقبال مدیران اوقاف شهرهای استان و ائمه جمعه قرار گرفتند.

انتهای پیام/86031/غ

ارسال نظرات
پر بیننده ها